13 jednoduchých kroků jak se motivovat

Motivace je důležitá při všem, co děláte. I to, co vás nějak nebaví děláte za nějakým účelem – něco vás motivuje (peníze, pomsta,…). Pokud jste na cestě k lepší postavě a to nejen v těchto dnech, kdy jste si dali předsevzetí, ale hodláte v tom pokračovat i za dva týdny, měsíce, rok, pak mám pro vás několik kroků, jak zůstat motivován a držet se na cestě k úspěchu.

Obecným základem je být pozitivní, to vám hodně pomůže.

  1. dejte výsledkům čas – jedno jídlo z vás neudělá někoho jiného, stejně tak jeden běh
  2. obklopte se pozitivními lidmi
  3. cíle si vyobrazte, mějte jej na očích
  4. zeptejte se, co chcete a podle toho si stanovte realistické cíle
  5. odměňte se – ne jídlem(sladkostmi) nejste pes…
  6. věřte v sebe
  7. poznejte své vlastnosti
  8. zaznamenejte svůj pokrok
  9. představte si splnění svého cíle
  10. oslavte každé „ztracené“ kilo nebo cokoliv na co mmíříte – centimetry nebo lepší výkon v běhu
  11. buďte k sobě milí
  12. soustřeďte se na pocity, ne váhu
  13. nesrovnávejte se s ostatními, každý jsme odlišný

V průběhu vaši snahy poznáte, že máte své fanoušky i odpůrce. Vykašlete se na kecy odpůrců, stále si běžte svou. Zničte je, přece neskončíte, abyste jim dali za pravdu. Nebo ne?

Co je vaším současným fitness cílem?

Leave a Comment:

Detailní stravovací plán, který vás za tři týdny, krok za krokem...Hubnoucí jídelníček na 21 dní