Začněte cvičit s vlastní váhou kdykoliv a kdekoliv (cvičební plán uvnitř zdarma)

37
Shares
Google+20Facebook17TwitterPinterestEmailSumoMe

Efektivní a levné cvičení je hlavně to s vlastní váhou. Můžete cvičit kdykoliv a kdekoliv a nemusíte vůbec nic platit. Chcete vědět, jak přesně cvičit s vlastní váhou? Pak pokračujte.

More...

Články zaměřené na konkrétní cvičení nebo s konkrétními tipy jsou ty nejúspěšnější na blogu a ani se nedivím. Lidé rádi čtou akční věci, které hned mohou užít ve svůj prospěch. Tento bude dalším takovým.

Systém?

Na cvičení s vlastní váhou nemusíte uplatňovat příliš nějaký systém, pokud se jim nechcete zatěžovat, ale chcete jen cvičit. Nemusíte ani odhadovat, které závaží je pro vás to ideální pro start, prostě si lehnete a děláte kliky nebo nějaké zdvihy nohou a neztrácíte čas. Zároveň vás nic nedemotivuje a neublížíte si na zdraví v zájmu ochrany svého ega.

Můžete postupovat podle nějakého širšího systému pyramidy, tabaty, intervaly… a jejich střídání. Můžete cvičit podle systému z posiloven 3×12 nebo podobně. Nejhorší bude, když se budete snažit hledat systém, aniž byste nějaký odzkoušeli. A zabrzdili své cvičení na hledání.

Začněte cvičit klidně ještě dnes. Máte tu možnost. Otevírací dobu si určujete pouze vy.

Cviky?

„Michale, pošli mi nějaké cviky, které fungují na xxx (yyy nebo zzz)“ Dostávám často takový dotaz. Přitom se vsadím, že každý zná ty úplně základní, které jsou ty, které fungují často nejlépe. Kliky, dřepy, sklapovačky, kmitání nohama, výpady, žabáky, nějaké výskoky, přítahy… a každý takový cvik má další možné variace – s jednou nohou, různá vzdálenost mezi rukama, jiný úhel, či pouhé vychýlení se mimo osu může znamenat zase rozdíl (třeba sedy lehy s rotaci nahoře).

Problém opravdu není v cvicích. Problém je v tom, že zřejmě potřebujete slyšet, že to bude 100% fungovat a bude to vidět za dvě cvičení. To vás asi zklamu, tak to nebude. Chce to věnovat více času, ale výsledek se dostaví. První změnu poznáte třeba na 14 dnů, větší za měsíc.

Několik cviků jsem už zveřejnil ve starších článcích. Podívejte se na cviky na břicho nebo na cviky na zadek. Další budou přibývat nebo je najdete i v méně „specializovaných“ článcích tady na blogu.

Vzorový cvičební plán?

Můžete začít nějakým z těch náhodných systémů. Prostě si vyberte 6 cviků, které znáte, viz. výše, a ty dělejte buď dohromady za sebou a to kolo udělejte třikrát nebo každý cvik udělejte zvlášť a postupujte stylem tři série cviku 1, tři série cvik 2, atd. Nepotřebujete v tuto chvíli více.

Ukážu vám tři týdny ukázkového cvičebního plánu. Obtížnost je sice trochu vyšší, ale ty první tréninky by měly být dosažitelné pro každého. Zkuste si je a uvidíte (zřejmě i nějakou změnu na vás). Pokud něco bude těžké či mnoho. Buď se vyhecujte nebo snižte počet o kousek dolů.

Cvičební plán - cvičení s vlastní váhou doma

Cvičební plán – cvičení s vlastní váhou doma

Výsledky? Budou!

Na výsledky je třeba čekat, ale i něco pro ně dělat. Začněte dnes prvním tréninkem (nemáte žádnou výmluvu, ne? máte to tady zdarma, víte, jak a co a časově to je tak 20 minut a nic nepotřebujete!). Svaly ucítíte hned druhý den, protože to bude bolet, ale vydržte a výsledky budou.

Jo a nezapomeňte změnit stravu!!

Tak hodně štěstí!

37
Shares
Google+20Facebook17TwitterPinterestEmailSumoMe

Leave a Comment: