Fitness101.cz
Shares
Jak na široka ramena a uzky pas

Jak na „véčko“ – široká ramena a úzký pas

Mít postavu tvaru „V“ je cílem hodně mužů. I tento cíl je na dosah každému, kdo vezme činku do ruky, ale musí se pro to dřít. Trofej, kterou získáte, za to však stojí!

V dnešní společnosti jsou občas nastaveny divné parametry mužství. Pro některé je to stále gentlemanství, být ochráncem slabších a mít postavu, za kterou se nestydět. Poslední bod souvisí třeba s tím nemít mužské „kozy“, nemít „chicken legs“, mít nějaké svaly a postavu do V. Jsou ženy, které tyto hodnoty neuznávájí, ale jsou ještě i takové, které chtějí mít vedle sebe muže s „véčkem“. Jsou takoví, kteří považují za hnus, když má člověk svaly a stará se o sebe. Doba je taková. Pokud chcete široká ramena a úzký pas, následujte tento článek.

Jak na široká ramena

Jednoduchá odpověď: cvičením.

Vyznávám vždy poctivou cestu dřiny, můžete to různě „ofejkovat“ jako vycpávky do ramen nebo udělat optické iluze, ale mít široká ramena doopravdy je vždy lepší.

Pokud jste ve cvičebním procesu či máte cvičební program, zřejmě ramena nezanedbáváte, jinak totiž děláte velkou chybu. Pravděpodobně budete znát některé cviky na ramena.

Jaké cviky na ramena dělat?

Začneme od toho nejzákladnějšího jako jsou kliky nebo přítahy na hrazdě. Tyto cviky zná každý a jdou dělat snad všude.

Dalšími účinnými cviky na široká ramena jsou Arnoldovy tlaky, rozpažování ve stoje nebo s ohnutím v pase či military press (zdvihání činky od prsou nad hlavu).
Tyto cviky by vám měly udělat solidní základ a posunout vaše ramena o centimetry dále.

Pro široká ramena je velmi dobrý způsob i plavání, kde ramena dostávají hodně zabrat, pomůže rovněž i lepší postoj při chození či stání. Je rozdíl, když stojíte shrbený a když jste sebevědomě odkrytý a máte roztažená ramena.

Jak zúžit pas

Nejprve musíte najet na nějakou rutinu, která vám razantně sníží tuk v oblasti břicha. Musíte věnovat hodně času kardiu, posilování nejen břicha, ale i se věnovat stravě. Po odstranění velké části tuku už pomalu můžete formovat břicho pro váš cíl.

Jaké cviky na břicho?

Musíte o úzkém pasu přemýšlet jako o osekávání. Promyslete, při jakých cvicích se točíte či „formujete“ kraje břicha. Právě takovéto pomáhají zúžovat pas. Pro příklad jsou to různé sedy-lehy s vytáčením trupu na stranu, jízda na kole v leže, vytáčení trupu do stran s činkou na krku nebo s jednoručkama a vyklánění na strany. Házení medicimbálu z boku a další podobné cviky, které kroutí trup.

Pomáhají i obyčejné dřepy, u kterých hlavně s činkou zapojujete břicho hodně.

Jako další bych doporučil začít boxovat, kroucení těla při boxu tomu velmi pomáhá a zároveň pomáhá i ramenům.

Pokud chcete okamžitě zúžit pas, tak vtáhněte břicho dovnitř. Je to starý trik, ale pomáhá vám kromě okamžitého efektu i v dlouhodobém cíli. Dělejte to přes den pořád a napomůžete si v cestě za cílem. Posilujete břicho.

V- shape je jeden ze znaků mužství (i ženy jej mohou mít), nenechejme zmizet tento znak úplně a snažte se udržet trend, který nastolil Arnold nebo kdokoliv z vašich oblíbenců. Činky do ruky a makat. Dreams come true….

Leave a Comment: