3 x 5 tipů pro začátečníka, pokročilého i profíka nejen do posilovny

Mám tu pro vás 15 tipů rozdělených po pěti pro každého od nováčka po letitého profíka. Jsou to obecné věci, které je však si třeba uvědomit. Takže jdeme na to!

5 pro nováčka

  • Nepřežeňte to s matoucími informacemi. Vždy nějaké jsou. Vyberte si jednu věc a té se držte (vzpomeňte si na mé články o různých přístupech i stylech tréninků – to je ono)
  • Myslete dlouhodobě. Potřebujete změnit životní styl a to se nestane přes noc. Budete objevovat nové věci teď i potom. Stane se to snadnějším, když do toho půjdete s dlouhodobým cílem.
  • Den, kdy přestanete chtít cvičit jen „abych vypadal dobře“, je dnem, který se jednou dostanete, kam skutečně chcete
  • Těšte se na výsledek, ale myslete na to, abyste dnes udělali to nejlepší, co můžete
  • Vyhněte se začínání, končení, začínání a končení. Akorát se budete cítit jako loser a dostanete se zpět k vašim starým návykům.

5 pro pokročilého

  • Přijměte fakt, že to už není tak snadné nabrat svaly nebo spálit tuk jako na začátku. To je doba, kdy je třeba pokračovat!
  • Je normální, že nabírat sílu bude rok od roku těžší.
  • Zranění jsou součásti aktivního života. Trénujte chytře a dbejte na prevenci.
  • Pokud jste zanedbali cvičení celého těla tak, aby bylo v rovnováze, právě teď platíte daň. Potřebujete jít k základům – snížit závaží a začít od začátku.
  • Je čas zlepšit a zdokonalit stravu, abyste tělo posunuli k novým výšinám. Sladké dny začátečníka, kdy šlo všechno bez úsilí, jsou pryč

5 pro profíka

  • Není možné, aby to bylo jednoduché, když chcete být lepší než průměrní.
  • Budete se cítit vždy malí, když budete na dietě
  • Potřebujete změnit trénink víc než kdykoliv předtím
  • Přijměte to, že tělu je jedno, že chcete snížit tuk o jedno blbý procento
  • Nebuďte nevrlí, když si uvědomíte, že musíte trénovat a jíst správně, abyste zůstali celý rok vysekaní. Co vás dostalo do toho stavu, vás v něm udrží.

Pomohli vám tyto tipy/rady? Ve které fázi se nacházíte?

Leave a Comment: